Siirry sisältöön
Teams – kokoukset ja verkkoseminaarit

Teams – kokoukset ja verkkoseminaarit

Torstai 5.11. klo 9–12
Webinaari

Tule mukaan koulutukseemme ja opit järjestämään sujuvia Teams-kokouksia ja verkkoseminaareja! Koulutuksessa perehdymme kokousten perusteisiin ja verkkoseminaarien järjestämiseen sisältäen rekisteröitymisprosessit ja osallistujadatan keräämisen.

Tavoite

Koulutuksen tavoitteena on antaa osallistujille valmiudet järjestää ja hallita Teams-kokouksia sekä verkkoseminaareja, joissa hyödynnetään Teamsin uusimpia ominaisuuksia. Opit myös keinoja, joilla voit parantaa yleisön hallintaa.

Kenelle

Kurssi on suunnattu kaikille, jotka haluavat oppia järjestämään Teams-verkkokokouksia tai -seminaareja. Kurssille osallistuvilta odotamme perustason taitoja Teamsin käytöstä.

Ohjelmaversio

Koulutuksessa käytetään Teamsin työpöytäsovelluksen uusinta versiota (Windows tai Mac). Koulutus soveltuu myös Teamsin selainversion käyttäjille.

Koulutuksen sisältö

Kokousten järjestäminen Teamsissa

  • Kokouksen luominen ja aikatauluttaminen Teamsissa ja Outlookissa
  • Välittömien kokousten käynnistäminen ja tiimikokousten luominen
  • Kokoukseen liittyminen eri laitteista ja alustoilta
  • Kokouksen hallinta, mukaan lukien äänen ja videon hallinta, osallistujien kutsuminen ja kokouksesta poistuminen

Pienryhmätyöskentely Teamsissa

  • Pienryhmähuoneiden (Breakout Rooms) luominen ja hallinta
  • Pienryhmähuoneiden käyttö kokouksen aikana

Sisällön jako kokouksissa

  • Työpöydän ja sovellusten jakaminen
  • PowerPoint-esitysten jakaminen ja yhteistyö
  • Yhteisen piirtoalustan ja muistiinpanojen hyödyntäminen

Verkkoseminaarien suunnittelu ja toteutus Teamsissa

  • Verkkoseminaarien ero kokouksiin ja niiden hyödyntämisen periaatteet
  • Rekisteröitymisprosessin luominen ja osallistujadatan kerääminen
  • Interaktiivisten elementtien, kuten kyselyjen ja Q&A-toimintojen, hyödyntäminen
  • Seminaarin tallentaminen ja jälkikäteinen materiaalin jakaminen

Avainsanat

Teams, kokoukset, verkkoseminaarit, pienryhmähuoneet, sisällönjako, rekisteröityminen, interaktiivisuus, osallistujahallinta, PowerPoint, seminaarin suunnittelu

Kouluttaja: Eduhouse 

Ilmoittaudu viimeistään 31.10.

Huomioithan, että tapahtumien osallistumislinkit ovat henkilökohtaisia. Jokaisen osallistujan tulee ilmoittautua koulutukseen erikseen. Koulutukset ovat ilmaisia vain MMA:n jäsenille.
 
Webinaarista ei tehdä jälkikäteen katsottavissa olevaa tallennetta.
 
Ilmoittautumisesi on aina sitova. Äkillisen esteen sattuessa muistathan perua osallistumisesi. Peruuttamattomista poissaoloista veloitamme sinulta 30 euron maksun.